Всесвітній день здоров'я

 
7 квітня 2015 року
Зустріч з лікарем в Школі здорового життя була присвячена Всесвітньому дню здоров’я, який відзначається саме 7 квітня. Присутня на зустрічі лікар КЗ "Луцький центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Вікторія Шкрогаль розповіла про виникнення свята, зокрема, те що воно було засновано на честь створення Всесвітньої організації охорони здоров'я. З'явившись в 1948 році, ця організація об'єднала у своїх рядах представників 191 держави світу. Вперше святкування відбулося в 1950 році. Уже тоді глобальною ідеєю заходу була пропаганда здорового способу життя і боротьба з поширенням різних захворювань. Щороку для офіційних заходів, присвячених дню здоров'я, вибирається окрема тема: активність життя, захист вагітності, вплив клімату на здоров'я людини, медична допомога людям, постраждалим в результаті надзвичайних ситуацій і т.д. Саме на здоровому способі життя, правильному харчуванні, здорових звичках наголосила лікар присутнім на заході учням Луцького коледжу технологій, бізнесу та права.
Нагадаємо, що захід відбувався в рамках започаткованого в 2013 році проекту співпраці бібліотек з громадами ”Бібліотеки і охорона здоров’я” програми ”Бібліоміст”. ВОГО ”Фундація розвитку громад” та Волинська ДОУНБ імені Олени Пчілки будучи партнерами в реалізації проекту започаткували Школу здорового життя, які діє і сьогодні. Низка заходів в рамках діяльності ШЗЖ передбачає популяризацію ідей здорового способу життя як серед молоді, так і представників старшого покоління.

0 коментарі:

Дописати коментар