Як провести кампанію з адвокації

23 липня 2015 р.
Вебінар  для бібліотекарів та користувачів із циклу «Адвокація для бібліотек» був проведений у Волинському РТЦ і присвячений методиці проведення адвокаційної кампанії. На попередніх онлайн-зустрічах з доповідачем учасники мали змогу познайомитися з поняттям «адвокація», що в перекладі від грец. «ad» воно звучить – тут, в даний момент» і «voca» – закликати і означає діяльність, що має на меті захист прав і просування інтересів громад чи окремих груп населення. З матеріалів вебінару учасники дізналися, що існували різні підходи до визначення поняття «адвокація» та його вимови. На перших етапах пропонувалися варіанти «адвокасі», «едвокасі». Проте на 17 Міжнародній конференції «Бібліотечні та інформаційні ресурси в сучасному світі науки, культури, освіти та бізнесу» – «Крим-2010» учасники зголосилися на думці, що для «слов’янського вуха» найбільш прийнятне слово «адвокація». Також на під час проведення попередніх вебінарів пропонувалися заходи з планування кампанії з адвокації, адже адвокація дасть результат лише в тому випадку, коли вона буде добре спланована. Методи та інструменти адвокації розглядалися саме під час чергової онлайн зустрічі з учасниками вебінару, який проводила Ольга Кушнерик, головний методист бібліотеки.

0 коментарі:

Дописати коментар