Про PR, промоції та комунікації в літературі



12 квітня 2016 року
Тренінг від Лілії Шутяк, PR-менеджера (книжкового піарника) Міжнародної літературної корпорації  MERIDIAN CZERNOWITZ, що в Чернівцях, відбувався у Волинському РТЦ. Організували зустріч активісти мистецького об’єднання "СтендаЛь", яке в силу своїх можливостей допоможе кожному знайти свій "острівець" в океані сучукрліт (сучасної української літератури). 

Пані Лілія розповіла про корпорацію, яка є проектом чернівецької обласної громадської організації “Культурний капітал”, що займається літературним менеджментом і має на меті повернення Чернівців на культурну мапу Європи. Учасники тренінгу – студенти вузів Луцька  – дізнавалися про секрети реклами книг, зокрема, вибір видань, які розмістять рекламу, важливості підтримки зв’язків з автором, навіть тоді, коли вже книга вийшла. Важливим моментом, як зазначила гостя, є комунікація з журналістами – їх вибір, підтримка постійних партнерських зв’язків, налагодження взаєморозуміння. Розглядалися соціальні мережі, в яких інформація поширюється миттєво і серед широкого загалу.
Присутні з цікавістю слухали доповідача, задавали питання, дякували.

0 коментарі:

Дописати коментар