В рамках програми школи молодих бібліотекарів відбулося навчання по
бібліотечному мерчандайзингу в формі воркшопу. Тренер
Євгенія Євтушок наголосила спочатку на значенні терміну, який включає в себе систему заходів,
спрямованого на полегшення читачам у виборі книг, і включає зовнішній
вигляд стелажів, планування, зонування приміщення всередині,
розташування книг на полицях (виставки). Увагу учасників зустрічі було спрямовано на необхідності переглянути організацію
бібліотечного простору – всі куточки приміщення бібліотеки, зробивши його
якомога зручнішим і привабливішим для користувачів. Це важливо як для
забезпечення користувачам вільного і рівного доступу до максимального об'єму інформації, так і створення комфортного інтелектуального середовища, здатного залучати і
виховувати нові покоління читачів.
Молоді бібліотекарі – учасники навчання – також виконували певні практичні завдання і
пробували себе у новому форматі.
Про рекламу у бібліотечній справі та виготовлення рекламної продукції (буклетів, рекламних листівок, оголошень, візитівок) учасникам школи молодого бібліотекаря розповіла тренер Софія Ворожейкіна. Вона, зокрема, зупинилася про особливостях програми Microsoft Рublisher, яка допоможе ефективно створити, настроїти і багато разів використати різноманітні маркетингові матеріали, адаптовані під конкретні потреби бібліотеки.
Про рекламу у бібліотечній справі та виготовлення рекламної продукції (буклетів, рекламних листівок, оголошень, візитівок) учасникам школи молодого бібліотекаря розповіла тренер Софія Ворожейкіна. Вона, зокрема, зупинилася про особливостях програми Microsoft Рublisher, яка допоможе ефективно створити, настроїти і багато разів використати різноманітні маркетингові матеріали, адаптовані під конкретні потреби бібліотеки.
0 коментарі:
Дописати коментар