Реклама та опис бібліотечних подій в соціальних мережах



2 квітня 2018 року
У Волинському РТЦ  зібралися бібліотекарі, які вкотре вирішили обговорити питання реклами бібліотечних подій і діяльності в цілому та знайти шляхи підвищення її ефективності. Адже бібліотека в сучасних умовах переглядає свої пріоритети, змінює соціальні функції, форми роботи і якість обслуговування, і саме про це потрібно інформувати широкий загал.

Присутність бібліотеки в соціальних мережах дає можливість розміщувати новини, і не тільки з життя бібліотек, знайомити з новими надходженнями та цікавими матеріалами, оперативно відповідати на запитання користувачів, проводити опитування, ділитися фото- і відеоматеріалами тощо. Соціальні мережі – це вагомий інструмент для інформування про бібліотечні заходи, активізації комунікації «бібліотека-читач», механізм оперативного зворотного зв’язку та ряд інших можливостей.

На тренінгові група бібліотекарів в черговий раз навчалася правильно створювати і розміщувати різну інформацію про бібліотеку в соціальних мережах, інформувати про подію, створювати цікаву рекламу.

0 коментарі:

Дописати коментар