Вебінар «Годжі, смузі, авокадо: міфи та факти про здорове харчування»

 






22 липня 2021 року

Здоровий спосіб життя – одна з найпопулярніших тем не тільки для розмов, а й для пошуку в інтернеті. Щохвилини на тему здоров’я і правильного харчування вводиться більше 5 тисяч запитів у пошукових системах. Зовсім не дивно, що у такому потоці інформації виникло багато неправдивої інформації, яка поширюється з одного сайту на інший та нав’язує хибні уявлення про здорове харчування.

Сьогодні, ВГО Українська бібліотечна асоціація, Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров’я України і Благодійний фонд «Бібліотечна країна» провели перший вебінар із циклу «Бібліотеки і здоров'я» на тему «Годжі, смузі, авокадо: міфи та факти про здорове харчування», який відбувався на платформі Zoom.

Спікерка – Наталя Усенко – відділ поведінкових факторів ризику Центру громадського здоров'я МОЗ України роз’яснила такі питання:

- Поняття здорового харчування та дієти. Що потрібно знати. Чи потрібно їсти тільки те, що диктує мода?

- Здорове харчування – дорого та несмачно? Міфи про харчування.

- Про «очистку організму» – як нас обманюють та що варто знати.

- Їжа як ліки: декілька порад.

- Як їжа може захистити моїх дітей від хвороб?

- Коротко про те, як почати харчуватися здорово.

Бережімо себе і харчуймося правильно!

0 коментарі:

Дописати коментар