Для бібліотекарів Волинської ОУНБ ім. Олени Пчілки відбувся тренінг з питань рекламної діяльності. Що таке реклама, які складові реклами, етапи впровадження реклами – ці та інші питання розглядалися тренером та учасниками під час зустрічі. Присутні, прослухавши теоретичний матеріал, аналізували рекламну діяльність своїх відділів, оформлення бібліотеки, рекламні кампанії поза її межами. Кожен з присутніх озвучив свої ідеї щодо підвищення іміджу бібліотеки, як складової рекламної кампанії.
Наша адреса:
Емблема
Архів блогу
-
▼
2011
(76)
-
▼
листопада
(11)
- І знову в ТЦ – студенти
- ТЦ відвідали студенти Волинського училища культури...
- Про рекламну діяльність бібліотеки
- Працювали з офісними програмами
- Нові послуги – в роботу бібліотек Іваничівської ЦБС
- Електронні ресурси бібліотек
- Ресурси інтернету – на допомогу бібліотекарю
- Інтернет та нові бібліотечні послуги
- Вивчаємо технології Веб 2.0
- В районну ЦБС – з новими послугами
- ДО ВІДОМА КОРИСТУВАЧІВ !
-
▼
листопада
(11)
Мій список блогів
Прихильники
ВОУНБ ім. Олени Пчілки. На платформі Blogger.
You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "
3 коментарі:
Чудова тема і дуже актуальна. Як її сприймали бібліотекарі, є якісь нові ідеї щодо рекламування бібліотек? Оце вже креатив почнеться!
а ще - чудовий новий дизайн блогу!
За враження від дизайну дякуємо. А щодо реклами, то є ідея повністю змінити її в бібліотеці
Дописати коментар