Про рекламну діяльність бібліотеки

22 листопада 2011 року
 Для бібліотекарів Волинської ОУНБ ім. Олени Пчілки відбувся тренінг з питань рекламної діяльності. Що таке реклама, які складові реклами, етапи впровадження реклами – ці та інші питання розглядалися тренером та учасниками під час зустрічі. Присутні, прослухавши теоретичний матеріал, аналізували рекламну діяльність своїх відділів, оформлення бібліотеки, рекламні кампанії поза її межами. Кожен з присутніх озвучив свої ідеї щодо підвищення іміджу бібліотеки, як складової рекламної кампанії.

3 коментарі:

Ганна сказав...

Чудова тема і дуже актуальна. Як її сприймали бібліотекарі, є якісь нові ідеї щодо рекламування бібліотек? Оце вже креатив почнеться!

Ганна сказав...

а ще - чудовий новий дизайн блогу!

Навчаємося разом сказав...

За враження від дизайну дякуємо. А щодо реклами, то є ідея повністю змінити її в бібліотеці

Дописати коментар