Електронний курс "Орієнтація на клієнта"





15 липня 2020 року

У Волинському РТЦ відбувся тренінг для працівників відділів обслуговування бібліотеки за електронним курсом «Орієнтація на Клієнта»  – одним із модулів, розроблених програмою «Бібліоміст».
Даний курс розглядає такі питання:
  • Якими є якісні складові обслуговування в бібліотеках?
  • Як потрібно працювати з Клієнтами?
  • Як вирішувати складні конфліктні ситуації?
  • Якими можуть бути позиції учасників спілкування?

Методика такого навчання є ефективною в підвищенні професійного розвитку. Учасники прослухали теоретичну частину курсу, а потім мали можливість перевірити свої здібності та професійні навички спілкування з користувачами через електронні тести.

0 коментарі:

Дописати коментар