Тренінг на тему «Роль психолога та важливість психічного благополуччя: хто це і для чого це потрібно»


21 березня 2024 року
В рамках проєкту «Психоедукація» відбувся тренінг у Волинському РТЦ на тему «Роль психолога та важливість психічного благополуччя: хто це і для чого це потрібно», який провела психологиня Сілкова Анна.
Цей захід дозволив нам спільно розглянути й обговорити ключові аспекти психічного здоров'я та роль фахівця в цьому процесі. На тренінгу вдалося зосередитися на наступних питаннях:
  • визначили поняття психічного благополуччя та розглянули його складові;
  • обговорили важливість збереження психічного здоров'я у сучасному світі;
  • висвітлили функції та завдання психолога у сфері психічного здоров'я;
  • розглянули, як психолог може допомогти в розв'язанні проблем та покращенні якості життя;
  • проаналізували види проблем, з якими звертаються до психолога та розглянули поширені міфи про психологічну допомогу;
На завершення всі пройшли тест із галузі ментального здоров'я, а саме "Ментальне благополуччя та  вплив роботи на психічне здоров’я".
Ми вдячні кожному учаснику за активну участь та цінні внески у наші спільні обговорення. Віримо, що здобуті знання та враження стануть невід'ємною частиною вашого подальшого розвитку та самопізнання.
Чекаємо на наступних зустрічах!

0 коментарі:

Дописати коментар