29 жовтня 2013 р.
Винагороду від програми ”Бібліоміст” отримали Волинська державна обласна універсальна наукова бібліотека ім. Олени Пчілки та Волинська обласна організація ”Фундація розвитку громад ” як переможці конкурсу ”Е-урядування: реальний результат”. Планшети Asus Google Nexus 7 були вручені Роману Михальчуку та Ользі Хомяк 29 жовтня в м. Київ під час міжнародного наукового конгресу з розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та розбудови інформаційного суспільства в Україні. На розгляд конкурсної комісії були подані історії успіхів за результатами впровадження бібліотекою і громадською організацією спільного проекту ”Публічні бібліотеки – мости до е-урядування” (квітень-серпень 2013 р.). Саме вони потрапили до тих історій, які ілюструють ефективне виконання завдань проекту та досягнення відчутних змін у сприйнятті та рівні використання інструментів е-урядування серед населення України.
Довідково. Впродовж 5 місяців (квітень-серпень 2013 року) на базі регіонального тренінгового центру, що у Волинській ДОУНБ ім. Олени Пчілки, проведено низку тренінгів з питань електронного урядування для різних категорій громадян з метою залучення населення Волині до вивчення й використання електронних послуг, ресурсів та інструментів електронного урядування. Ця діяльність була змістом проекту ”Публічні бібліотеки – мости до е-урядування”, право реалізації якого здобула Волинська обласна організація ”Фундація розвитку громад” в партнерстві з Волинською державною обласною універсальною науковою бібліотекою ім. Олени Пчілки.
Серед учасників тренінгів вирізнялася група сільських голів (20 осіб). Саме їм хотілося показати практичні напрацювання електронних послуг влади, допомогти розібратися в мережі цих послуг, надати їм інформацію щодо самих бібліотек, які можуть стати в нагоді в наданні е-послуг не тільки для них самих, а й для всієї громади. Таким чином намагалися звести мости між бібліотекою, владою та громадою до електронного уряду. Очільники сіл Волинської області спочатку жваво дискутували, схилялися до думки, що краще потратити 2 години на дорогу і ще 3 на черги та дістати довідку через знайомих, ніж замовити за допомогою он-лайн сервісів податкової, єдиного державного реєстру чи пенсійного фонду. До кінця тренінгу думки змінилися, і керівники сіл були задоволені почутим і побаченим – виявилось, що вони можуть допомогти людям свого села не тільки порадою, а вже й ділом: хто самостійно буде за допомогою комп’ютера та е-сервісів обслуговувати населення, а хто – направить до бібліотеки! Відрадно, саме тренери збільшили довіру до он-лайн послуг е-уряду та показали, що вони не розпочнуть надаватися, а вже надаються та повинні активно використовуватись простими людьми.
Довідково. Впродовж 5 місяців (квітень-серпень 2013 року) на базі регіонального тренінгового центру, що у Волинській ДОУНБ ім. Олени Пчілки, проведено низку тренінгів з питань електронного урядування для різних категорій громадян з метою залучення населення Волині до вивчення й використання електронних послуг, ресурсів та інструментів електронного урядування. Ця діяльність була змістом проекту ”Публічні бібліотеки – мости до е-урядування”, право реалізації якого здобула Волинська обласна організація ”Фундація розвитку громад” в партнерстві з Волинською державною обласною універсальною науковою бібліотекою ім. Олени Пчілки.
Серед учасників тренінгів вирізнялася група сільських голів (20 осіб). Саме їм хотілося показати практичні напрацювання електронних послуг влади, допомогти розібратися в мережі цих послуг, надати їм інформацію щодо самих бібліотек, які можуть стати в нагоді в наданні е-послуг не тільки для них самих, а й для всієї громади. Таким чином намагалися звести мости між бібліотекою, владою та громадою до електронного уряду. Очільники сіл Волинської області спочатку жваво дискутували, схилялися до думки, що краще потратити 2 години на дорогу і ще 3 на черги та дістати довідку через знайомих, ніж замовити за допомогою он-лайн сервісів податкової, єдиного державного реєстру чи пенсійного фонду. До кінця тренінгу думки змінилися, і керівники сіл були задоволені почутим і побаченим – виявилось, що вони можуть допомогти людям свого села не тільки порадою, а вже й ділом: хто самостійно буде за допомогою комп’ютера та е-сервісів обслуговувати населення, а хто – направить до бібліотеки! Відрадно, саме тренери збільшили довіру до он-лайн послуг е-уряду та показали, що вони не розпочнуть надаватися, а вже надаються та повинні активно використовуватись простими людьми.
0 коментарі:
Дописати коментар