Створення та оформлення ділових документів

 
23 грудня 2014 року
Правильно оформити ділові документи не завжди просто – потрібно знати певні правила з діловодства, стандарти відступів, використання шрифтів, розміщення текстів і т. д. Тренінг для завідувачів відділів був присвячений саме цим питанням. Завідувач канцелярії Ольга Гармідер зупинилася на оформленні тих документів, з якими найбільше стикаються працівники в процесі роботи.

На вимогах до оформлення планів та звітів про діяльність відділів  розповіла Євгенія Євтушок, вона також звернула увагу на застосуванні шрифтів у написанні текстів, формуванні розділів, інше.
 
Про програму Word, яка використовується для роботи з документом, нагадала Софія Ворожейкіна, зокрема: параметри сторінки, розміщення текстів, міжрядкові інтервали, автоматичну номерацію, а також створення таблиць та роботу з ними.

Практичними вправами бібліотекарі закріпили свої знання та набули нових навичок.

0 коментарі:

Дописати коментар